Wednesday, August 19, 2009

TANPA....Tam~

Tam..
Hari ni kite catat lagi n upload pix tam..
sebab kite x boleh lupekan tam...
tam..skarang kite susah nak tidur...
bile nak tido je..mesti rase nak panggil tam masuk bilik..

Tam..
ingat x tam suke 'urut' kite kan :)
tam suke masuk bilik kite...
tam suke datang bilik n bising2
bile dengar kite bukak pintu bilik pagi2. ^_^

Tam..
ingat x kalau kite makan...
tam mesti duduk kat kerusi sebelah..
tam pun nak makan dengan kite skali..
kadang-kadang..
kalau kite bagi tam makan kat bwh..
tam mesti nak kite teman skali..
kalau x..tam x nak makan..


Tamlah kucing kite paling best!! ;)

Tam lah kucing kite yang paling ISTIMEWA !
^_^ ^_^ ^_^

----------------------------------------------------------

Tapi..sejak tam sakit 15/8 aritu..
kite dah x eppy cam dulu...
sebab tam pun x bising,,x makan..
sejak daritu..tam tidur je.....


tapi..skang tam tidur wat slamenye~~~ -_-
x dapat laa kite nak tido ngan tam lagi...hmm~
kite sunyi sangat tam... ._.



mase ni tam da tlalu sakit....kan??
nafas tam makin lame makin kuat..
kite rase cam x nak g skola aritu....
&
ni lah gambar tam yg terakhir kite amik!!

---------------------------------------------------------------

ayah x tanam tam kat tmpt kucing2 kite yg lain..
ayah tanam tam kat tanah yg belum d tambak..
kite ckp ngan ayah..kalau tanam kat situ..
bile tanah tu nak ditambak nanti...tam sakit la..
tapi ayah diam je...~~

ayah kuarkan tam drpd plastik yg mak bungkus tu..
kite tgk tam mcm org tido tgh peluk bantal :)
sebelum ayah masukkn tam dlm lubang...
ayah sempat cakap; "tam tidur ye," &
baru ayah masukkn tam dlam lubang.....
itu kali yg terakhir kite dpt tgk tam ~~ -_-

Photobucket

2 komen kamo!:

Bp @ pengerindu.com said...

hhuhuuhhu.. kucing mati plak.. uhhu i dulu banyak anak kucing,. nth kakak i gi letak kat kotak then letak kat dpn umah org huararaahhahaha.

Bp @ pengerindu.com said...

Selamat menyambut bln Rahmadan dan selamat berpuasa

Iklhas
Mr.J @ pengeRindu.com